Сторінки

РОБОТА З БАТЬКАМИ

                                              ПОРАДИ БАТЬКАМ.

Адаптація: як батьки можуть допомогти малюкам і самим собі


Позитивно відгукуйтесь про вихователів і дитячий садок, навіть якщо вам щось не сподобалось. Дитина легше адаптується, якщо ви демонструватимете доброзичливе ставлення до вихователя. Розмовляйте про дитячий садок не лише з малюком. Розкажіть комусь у його присутності, у який хороший садок тепер ходить малюк і які хороші вихователі там працюють.

Не перенавантажуйте малюка. Наразі у його житті відбувається багато змін, тож зайве напруження нервової системи малюку ні до чого.

 

Не змінюйте режим дня малюка у вихідні. Можете дозволити йому поспати трохи довше, але стільки, щоб істотно не зсувати розпорядок дня. Якщо дитина хоче відіспатися у вихідні, це значить, що ви неправильно організували режим дня і, можливо, малюк лягає спати надто пізно.

Створіть вдома атмосферу спокою та турботи. Частіше обіймайте малюка, гладьте його по голівці, говоріть ніжні слова. Частіше хваліть малюка за успіхи та хорошу поведінку. Адже зараз він як ніколи потребує вашої підтримки!

  Поблажливо ставтеся до капризів. Малюк вередує, бо його нервова система перевантажена. Щоб заспокоїти малюка, обійміть його і переключіть його увагу на іншу діяльність, приміром гру. Дайте дитині в дитячий садок невелику іграшку. Заздалегідь узгодьте це з вихователем. Коли вас немає поряд, малюк почуватиметься спокійніше, якщо поруч буде щось рідне та знайоме — частинка дому.

Вигадайте й інсценізуйте казку. Вона може бути, приміром, про те, як маленьке мишеня вперше пішло до дитячого садка. Розкажіть, що мишенятку спочатку було незатишно й трохи лячно в дитячому садку, але згодом воно потоваришувало з іншими звірятами та вихователями. Інсценізуйте казку за допомогою іграшок. Зверніть увагу на те, що ключовий момент казки та інсценізації — повернення мами/тата за мишенятком. Тому в жодному разі не переривайте розповідь до цього моменту. Пам’ятайте, основна мета казки — допомогти малюку зрозуміти, що ви обов’язково за ним повернеться.

 

Допомога самим собі

Не ігноруйте своїх емоцій. Часто батьки не розуміють, що відбувається, і намагаються ігнорувати свої емоції. Ви маєте право на всі свої почуття, і у цьому разі вони абсолютно природні. Коли дитина вступає в дитячий садок, у неї з’являється новий відділений від родини простір — це складне випробування і для малюка, і для вас. Звісно, у вас також крається серце, коли ви бачите, як малюк переживає чи плаче від однієї згадки про дитячий садочок. Утім, постарайтеся зберігати спокій, адже дитина переймає ваші емоції.

Повірте, що малюк — не слабкий. Адаптаційна система дитини достатньо сильна, щоб витримати це випробування. І навіть якщо малюк заливається сльозами — це хороший знак. У малюка справжнє горе, адже він розлучається з найдорожчими людьми — мамою і татом! Малюк поки не знає, що ви обов’язково повернетесь, щоб забрати його додому, він не звик до нового режиму. Плач — помічник нервової системи, що запобігає її перевантаженню. Тому не бійтеся дитячого плачу й не сваріть малюка за рюмсання.

Зверніться по допомогу. У дитячому садку працює практичний психолог — фахівець, який може допомогти не лише дитині, а й вам. Практичний психолог може детально розповісти, як відбувається адаптація, скільки вона триває, які поведінкові реакції дитини можливі. Та найголовніше — практичний психолог може запевнити вас у тому, що в дитячому садку працюють уважні й турботливі фахівці. Іноді батькам потрібно знати, що дитина швидко заспокоюється після того, як вони йдуть.

Заручіться підтримкою. Вас оточують батьки, що переживають ті самі почуття, що і ви. Підтримуйте одне одного, дізнайтеся, до яких лайфхаків вдається кожен із вас, щоб допомоги своїй дитині. Разом відзначайте і тіштеся успіхами — своїх дітей і власними.



Важливим в житті людини є уміння раціонального використання природних ресурсів та матеріалів, задля збереження екологічного середовища. Хто як не батьки відіграють найважливішу роль в житті дитини, вони є найбільшим прикладом і авторитетом, тому ми вихователі долучили до роботи з дітьми і їх батьків які мали неаби яку можливість використати усі свої творчі та креативні здібності.
Основною метою даного проєкту є навчити використовувати покидьковий матеріал для виготовлення різних виробів, поробок та іграшок, стимулювати творчу уяву та спонукати до виготовлення речей власними руками, розвивати естетичний смак та бажання творити. За творчий підхід батьки були нагороджені грамотами за активну участь у вихованні дітей. 












БЛАГОДІЙНА ЯРМАРКА ДО ДНЯ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ











У молодшій групі №10 "МЕТЕЛИКИ" відбулися батьківські збори. Батьки брали активну участь у тренінгу, який заплановано було провести з метою ознайомлення батьків із з освітньою програмою для дітей середнього передшкільного віку «Впевнений старт», яка спрямована на створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.
Вихователі презентували програму та посібники для дітей та батьків.
Батьки мали можливість детально ознайомитися з особливостями цієї програми та можливостями її реалізації за допомогою навчально-методичного комплекту «Впевнений старт». Також пояснили, що виховательські впливи базуються на любові і розмінні маленької особистості, побудові довірливих взаємин до інтересів та потреб самої дитини. Адже сучасні діти потребують САМОСТІЙНОСТІ, як умови розвитку і СВОБОДИ ВИБОРУ, як джерела розвитку.
Вихователі, в майстер класах, надали інформацію про компоненти ранкових зустрічей, навели приклади з життя групи та підвели підсумки про те, що такі заходи дають дітям змогу розвивати різноманітні соціальні та навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний та інтелектуальний розвиток кожної дитини, досягти відчуття спільноти.
Під час заходів панувала творча невимушена доброзичлива атмосфера. Вперше вихователі до батьківських зборів підготувалися не лише озброївшись новими знаннями й уміннями, а намагались створити комфортне перебування батьків, запропонувавши чай, каву та печиво. Батьки були приємно здивовані. Сподіваємось й надалі на плідну взаємодію дітей, педагогів, батьків в підготовці дошкільнят до нової української школи.